Gratis flyttehjelp når du bestiller webhotell fra Inleed! Klikk her for å lese mer
Før du kontakter oss, vil vi oppfordre deg til å utforske brukerstøtten vår. Her kan du finne svar på mange vanlige spørsmål og problemer som andre besøkende har støtt på tidligere. Ved å bruke søkefeltet nedenfor kan du raskt og enkelt søke etter relevante artikler og guider som kan hjelpe deg.
Kundesonen er ditt digitale knutepunkt hos Inleed. Her kan du enkelt og bekvemt ta deg av alt det administrative - fra administrasjon av tjenester og fakturering til oppdatering av kundeopplysninger.
Se alle veiledningene for KundesoneHar du spørsmål om fakturering, betalingsmåter, avtalegiro eller e-faktura? I vår økonomiseksjon finner du veiledninger og ressurser som gjør det enkelt å administrere alt knyttet til fakturering og betalinger.
Se alle veiledningene for ØkonomiDirectAdmin er alt-i-ett-kontrollpanelet for effektiv serveradministrasjon. Designet med brukervennlighet i tankene, lar DirectAdmin deg enkelt administrere domenenavn, filer, SSL-sertifikater, e-postkontoer og mer.
Se alle veiledningene for DirectAdminVår e-postseksjon inneholder guider for alt fra administrering av e-postkontoer og valg av e-postklient til webmail og spamfiltre. Få alt du trenger for å sikre pålitelig og sikker kommunikasjon.
Se alle veiledningene for E-postMøt serverbehovene dine med størst mulig enkelhet. I denne delen finner du en rekke guider og svar på vanlige spørsmål, alt for at serveradministrasjonen din skal være så effektiv som mulig.
Se alle veiledningene for Virtuelle servereDenne delen om domenenavn gir deg all nødvendig informasjon for effektiv administrasjon av domenenavnet ditt. Her finner du veiledninger om DNS, SSL-sertifikater, navneservere, eierinformasjon og prosessen med å flytte domenenavnet ditt.
Se alle veiledningene for DomenenavnTrenger du hjelp eller råd? Vår kundeservice er her for deg, syv dager i uken. Vi er bare en telefon eller e-post unna, og vårt kunnskapsrike supportteam vil gi deg den hjelpen du trenger. Høy kvalitet, raske svar og ingen komplisert sjargong; kun konkrete løsninger.
mandag fredag
Lørdag - søndag og helligdager
Brukerstøtte
support@inleed.seØkonomi
invoice@inleed.seAndre saker
info@inleed.seMisbruke
abuse@inleed.sebesøksadresse
Ovabacksgattu 10, 79370 TällbergTelefonstøtte stenger kl 21 hver dag
08 - 519 70 666Chatten stenger kl 21 hver dag
Når chatten er åpen finner du chatten vår nederst til høyre på nettsiden vår.
Vær konkret med hvilken tjeneste saken gjelder. Det hjelper om du skriver inn domenenavn, fakturanummer, e-postadresse, server-IP-adresse eller lignende.
Prøv å beskrive problemet så detaljert som mulig – gjerne med skjermbilder, feilmeldinger og en beskrivelse av hvordan du gjengir problemet.
Vi tar sikkerhet på største alvor, derfor er det viktig at du kontakter oss gjennom en kontaktvei som er registrert i kundesonen. Vi kan ikke gi sensitiv informasjon til en uautorisert kontaktbane som ikke er registrert på kontoen din.
Problemer med tjenester levert av en annen leverandør.
Problemer knyttet til programmering og utvikling.
Støtte på server uten tillegget Server Maintenance.
Problemer med datamaskinen eller telefonen din som ikke er relatert til tjenester hos oss.
Utlevering av sensitiv informasjon til en uautorisert kontakt.
Vi bruker informasjonskapsler for å hjelpe til med å tilpasse innhold og funksjoner for nettstedet.
Alle priser er eksklusive 25 % mva. Bytt til ink. mva