Hjelp og støtte

Gratis flyttehjelp når du bestiller webhotell fra Inleed! Klikk her for å lese mer

Få svar på spørsmål og bekymringer i brukerstøtten vår

Før du kontakter oss, vil vi oppfordre deg til å utforske brukerstøtten vår. Her kan du finne svar på mange vanlige spørsmål og problemer som andre besøkende har støtt på tidligere. Ved å bruke søkefeltet nedenfor kan du raskt og enkelt søke etter relevante artikler og guider som kan hjelpe deg.

Kundesone

Kundesonen er ditt digitale knutepunkt hos Inleed. Her kan du enkelt og bekvemt ta deg av alt det administrative - fra administrasjon av tjenester og fakturering til oppdatering av kundeopplysninger.

Se alle veiledningene for Kundesone

Økonomi

Har du spørsmål om fakturering, betalingsmåter, avtalegiro eller e-faktura? I vår økonomiseksjon finner du veiledninger og ressurser som gjør det enkelt å administrere alt knyttet til fakturering og betalinger.

Se alle veiledningene for Økonomi

DirectAdmin

DirectAdmin er alt-i-ett-kontrollpanelet for effektiv serveradministrasjon. Designet med brukervennlighet i tankene, lar DirectAdmin deg enkelt administrere domenenavn, filer, SSL-sertifikater, e-postkontoer og mer.

Se alle veiledningene for DirectAdmin

E-post

Vår e-postseksjon inneholder guider for alt fra administrering av e-postkontoer og valg av e-postklient til webmail og spamfiltre. Få alt du trenger for å sikre pålitelig og sikker kommunikasjon.

Se alle veiledningene for E-post

Virtuelle servere

Møt serverbehovene dine med størst mulig enkelhet. I denne delen finner du en rekke guider og svar på vanlige spørsmål, alt for at serveradministrasjonen din skal være så effektiv som mulig.

Se alle veiledningene for Virtuelle servere

Domenenavn

Denne delen om domenenavn gir deg all nødvendig informasjon for effektiv administrasjon av domenenavnet ditt. Her finner du veiledninger om DNS, SSL-sertifikater, navneservere, eierinformasjon og prosessen med å flytte domenenavnet ditt.

Se alle veiledningene for Domenenavn

Kontakt Inleed

Trenger du hjelp eller råd? Vår kundeservice er her for deg, syv dager i uken. Vi er bare en telefon eller e-post unna, og vårt kunnskapsrike supportteam vil gi deg den hjelpen du trenger. Høy kvalitet, raske svar og ingen komplisert sjargong; kun konkrete løsninger.

Åpningstider

mandag fredag

Lørdag - søndag og helligdager

E-post

Brukerstøtte

support@inleed.se

Andre saker

info@inleed.se

Misbruke

abuse@inleed.se

Adresse

besøksadresse

Ovabacksgattu 10, 79370 Tällberg

Ring oss

Telefonstøtte stenger kl 21 hver dag

08 - 519 70 666

Fjernkontroll via TeamViewer

For fjernkontroll

snakk med oss

Chatten stenger kl 21 hver dag

Når chatten er åpen finner du chatten vår nederst til høyre på nettsiden vår.

Sørg for å ha forberedt nedenfor

  • Vær konkret med hvilken tjeneste saken gjelder. Det hjelper om du skriver inn domenenavn, fakturanummer, e-postadresse, server-IP-adresse eller lignende.

  • Prøv å beskrive problemet så detaljert som mulig – gjerne med skjermbilder, feilmeldinger og en beskrivelse av hvordan du gjengir problemet.

  • Vi tar sikkerhet på største alvor, derfor er det viktig at du kontakter oss gjennom en kontaktvei som er registrert i kundesonen. Vi kan ikke gi sensitiv informasjon til en uautorisert kontaktbane som ikke er registrert på kontoen din.

Vi kan dessverre ikke hjelpe deg med...

  • Problemer med tjenester levert av en annen leverandør.

  • Problemer knyttet til programmering og utvikling.

  • Støtte på server uten tillegget Server Maintenance.

  • Problemer med datamaskinen eller telefonen din som ikke er relatert til tjenester hos oss.

  • Utlevering av sensitiv informasjon til en uautorisert kontakt.

Alle priser er eksklusive 25 % mva. Bytt til ink. mva